Tarieven & Betalingsvoorwaarden

Wij hebben contracten met álle zorgverzekeraars.

Je kan dus direct gebruikmaken van onze zorg. Fysiotherapie en manuele therapie worden vergoed vanuit het aanvullende pakket. Het aantal behandelingen dat je uit het aanvullende pakket ontvangt, hangt af van je zorgpolis.

Chronische aandoeningen, kinderen <18 jaar

Kinderen onder de 18 jaar vallen altijd onder de basisverzekering. Ook is een lijst met zogenaamde chronische aandoeningen opgesteld. Aandoeningen op deze lijst vallen onder de basisverzekering fysiotherapie.

Welke aanvullende verzekering past het beste bij jou? Op deze website vindt je een onafhankelijke zorgvergelijker voor fysiotherapie. Daarnaast heeft beroepsvereniging het KNGF een poster ontwikkeld waarop de meest gunstige polissen staan voor vergoeding van fysiotherapie waarbij GEEN medische keuring voor acceptatie plaatsvindt (poster dateert van december 2019).

Ben je niet aanvullend verzekerd?
Ook dan kan je bij ons terecht! De zorg blijft hetzelfde, maar je ontvangt aan het einde van de behandeling de factuur die je kan betalen met de pin.

Een kort overzicht van de tarieven vindt je hieronder. De volledige lijst met tarieven en prestatiecodes is eenvoudig te bekijken.

MFC_2019-12-24_Aankondiging contracten z
Manueel-Fysiocare, Medical Pialtes Nieuw

Bij iedere niet nagekomen afspraak, of een afspraak die binnen 24 uur wordt afgezegd wordt € 30,- in rekening gebracht. Dit bedrag kan je niet terugvragen bij  jezorgverzekering.

Manueel-Fysiocare

Zadelstede 10