Tarieven & Betalingsvoorwaarden

Fysiotherapie: wij hebben contracten met álle zorgverzekeraars.*

Je kan dus direct gebruikmaken van onze zorg. Fysiotherapie en manuele therapie worden vergoed vanuit het aanvullende pakket. Het aantal behandelingen dat je uit het aanvullende pakket ontvangt, hangt af van je zorgpolis.

Let op: alleen het label Just van CZ werkt niet met ons samen voor fysiotherapie. Je kan alsnog bij ons terecht, maar dan gelden de tarieven voor particuliere zittingen (zie hieronder).

Chronische aandoeningen, kinderen <18 jaar

Kinderen onder de 18 jaar vallen altijd onder de basisverzekering. Ook is een lijst met zogenaamde chronische aandoeningen opgesteld. Aandoeningen op deze lijst vallen onder de basisverzekering fysiotherapie.

Welke aanvullende verzekering past het beste bij jou? Op deze website vindt je een onafhankelijke zorgvergelijker voor vergoeding vanuit de (para)medische en alternatieve zorg.

Chronische pijntherapie, Vitaliteitstherapie

Hoewel het enorm waardevol is, is vitaliteitstherapie nog niet standaard opgenomen in de aanvullende verzekering of basisverzekering. Je voldoet deze zittingen aan het eind van iedere behandeling.

Diëtetiek: contracten met álle zorgverzekeraars.

Declaraties verlopen via de Diëtheek waar wij nauw mee samenwerken. Kijk op de website van de Diëtheek voor alle informatie.

Ben je niet aanvullend verzekerd?
Ook dan kan je uiteraard ook bij ons terecht! De zorg blijft hetzelfde, maar je ontvangt aan het einde van de behandeling de factuur die je kan betalen met de pin.

Een kort overzicht van de tarieven vind je hieronder.

20211214 MFC Aankondiging contracten zorgverzekeraars-2.png
Tarieven Manueel-Fysiocare 2022.png
Pinnen Ja Graag

Bij iedere niet nagekomen afspraak, of een afspraak die binnen 24 uur wordt afgezegd wordt € 30,- in rekening gebracht. Dit bedrag kan je niet terugvragen bij  jezorgverzekering.